Název předmětu | Seminář k náslechové praxi v ŠPP |
---|---|
Kód předmětu | USS/WDNSX |
Organizační forma výuky | Přednáška |
Úroveň předmětu | nespecifikována |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 1 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Studenti budou mít v rámci semináře možnost společně diskutovat specifika průběhu a činností vykonávaných na jejich praxi na školních poradenských pracovištích. Společně budeme reflektovat jejich zkušenosti, rozebírat postupy poradenských pracovníků, budeme se věnovat lepšímu propojení praxe a teorie na konkrétních příkladech. Součástí semináře bude ukázka supervizní práce s kazuistikami studentů, které si z praxe přinesou. Doporučená literatura: SLAVÍK, J., STARÁ, J., ULIČNÁ, K., NAJVAR, P. Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání. Brno: PedF MUNI, 2017. ISBN 978-80-210-8758-3. HAWKINS, P., SHOHET, R. Supervize v pomáhajících profesích. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0987-4. BAŠTECKÁ, B., ČERMÁKOVÁ, V., KINKOR, M. Týmová supevize (teorie a praxe). Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0940-9. CHRASTINA, J. Případová studie - metoda kvalitativní výzkumné strategie a designování výzkumu. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2019. ISBN 978-80-244-5373-6.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|