Předmět: Volitelná etopedie 3

» Seznam fakult » PDF » USS
Název předmětu Volitelná etopedie 3
Kód předmětu USS/WDET3
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu nespecifikována
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Růžička Michal, doc. Mgr. Ph.D.
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Výukové teze: Etopedická intervence ? vymezení, principy Pole působnosti etopeda v rámci klientské práce Chování, emoce a kognitivní procesy Intervence a poruchy chování Intervence ADHD Intervence v adiktologii Intervence u CAN Doporučená literatura: ERNSTEN, H. ADHD u dospělého pacienta. Praha: Maxdorf, [2020]. ISBN 978-80-7345-669-6. KALINA, K. Klinická adiktologie. Praha: Grada Publishing, 2015. Psyché (Grada). ISBN 978-80-247-4331-8. MIOVSKÝ, M, AUJEZKÁ, A., BUREŠOVÁ, I. et al. Programy a intervence školské prevence rizikového chování v praxi. Druhé, přepracované a doplněné vydání. Praha: Klinika adiktologie 1. LF UK v Praze a VFN v Praze, 2015. ISBN 978-80-7422-391-4. PÖTHE, P. Emoční poruchy v dětství a dospívání. 3., doplněné a aktualizované vydání. Praha: Grada, 2020. Psyché (Grada). ISBN 978-80-271-1038-4. RE, A. M. a A. CAPODIECI. Understanding ADHD: a guide to symptoms, management and treatment. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. Understanding atypical development. ISBN 978-0-367-19324-9.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr