Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Michalík Jan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Analýza konkrétních kazuistik s vyústěním možné generalizace problémů aplikace logopedické intervence u nejširšího spektra naručení komunikační schopnosti ve všech věkových kategoriích.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Analýza konkrétních kazuistik s vyústěním možné generalizace problémů aplikace logopedické intervence u nejširšího spektra naručení komunikační schopnosti ve všech věkových kategoriích.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím.
|
Doporučená literatura
|
-
CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha.
-
Chráska, M. (2003). Úvod do výzkumu v pedagogice: Základy kvantitativně orientovaného výzkumu.. Olomouc: Nakladateství Univerzity Palackého.
-
Musilová, M. (2003). Případová studia jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: UP,PdF.
|