Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Pavel, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je představit biblioterapii jako dílčí expresivní terapeuticko-formativní přístup cíleně využívající základních funkcí literárního textu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je představit biblioterapii jako dílčí expresivní terapeuticko-formativní přístup cíleně využívající základních funkcí literárního textu.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím.
|
Doporučená literatura
|
-
FIŠER, Z. (2001). Tvůrčí psaní.. Brno: Paido.
-
SVOBODA, P. (2007). Poetoterapie.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
Valenta, M., Muller, O. (2004). Psychopedie. Praha: Parta.
|