Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Polínková Zdeňka, Mgr.
-
Bendová Petra, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Rodina osob s omezením hybnosti. Psychosociální aspekty a potřeby osob s omezení hybnosti. Edukační a terapeutické přístupy u osob s omezením hybnosti.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Vymezení a základy somatopedie V rámci výuky předmětu jsou využívány e-learningové studijní materiály vytvořené při řešení projektu ESF "Tvorba a inovace e-learningových studijních podpor studia speciální pedagogiky" (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/15.0439).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
BENDOVÁ, P., JEŘÁBKOVÁ, K., RŮŽIČKOVÁ, V. (2006). Kompenzační pomůcky pro osoby se specifickými potřebami.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
BENDOVÁ, P. (2006). Komprehenzivní rehabilitace u dětí s dětskou mozkovou obrnou.. Olomouc: VUP.
-
JONÁŠKOVÁ, V., MÜLLER, O., RENOTIÉROVÁ, M., VALENTA, M. (2006). Speciální pedagogika II.. Olomouc: Univerzita Palackého.
|