Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem tohoto předmětu je uvedení posluchačů do dalších oblastí problematiky práce s rodinou s dítětem s postižením. Kurz je zaměřen metodicky tak, aby pokračováním v praxi mohli posluchači skloubit teorii a praxi. Těžiště bude v metodice a postupech. Konstrukce individuálních plánů by měla být také ověřována v praxi
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Cílem tohoto předmětu je uvedení posluchačů do dalších oblastí problematiky práce s rodinou s dítětem s postižením. Kurz je zaměřen metodicky tak, aby pokračováním v praxi mohli posluchači skloubit teorii a praxi. Těžiště bude v metodice a postupech. Konstrukce individuálních plánů by měla být také ověřována v praxi
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Dittrichová, J., Papoušek, M., Paul, K. a kol. (2004). Chování dítěte raného věku a rodičovská péče. Praha: Grada.
-
Newman, S. (2004). Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením. Praha: Portál.
-
Vítková, M., Řehůřek, J., Květoňová-Švecová, L., Madlener, I. (1999). Možnosti reedukace zraku při kombinovaném postižení. Brno: Paido.
|