Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Pavel, Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Disciplína seznamuje posluchače s teoretickými základy a obecnou metodologií spec. ped. diagnostiky , vč. odborné terminologie a vymezení oboru. Ve speciální části je dán přehled v oblasti vybraných klinických metod a metod a postupů standardizovaných.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Disciplína seznamuje posluchače s teoretickými základy a obecnou metodologií spec. ped. diagnostiky , vč. odborné terminologie a vymezení oboru. Ve speciální části je dán přehled v oblasti vybraných klinických metod a metod a postupů standardizovaných.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
KOLUCHOVÁ, J - MORÁVEK, S. (1991). Psychologická diagnostika dětí a mládeže. Olomouc: UP.
-
SVOBODA, M. a kol. (2001). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha : Portál.
-
Valenta, M., & Krejčířová, O. (1997). Psychopedie: kapitoly z didaktiky mentálně retardovaných. Olomouc: Netopejr.
|