Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Bendová Petra, PhDr. Ph.D.
-
Jurkovičová Petra, Mgr. Ph.D.
-
Dvořák Radmil, MUDr. Ph.D.
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je navázat na výuku speciálně pedagogických předmětů z 1. a 2. ročníku, kdy aktivizuje teoretické a praktické poznatky do oblasti základů somatopedie. Výuka bude probíhat pod vedením Mgr. Pavly Matyášové ve středisku rané péče pro kombinované vady v Olomouci v termínech, které byly studentům sděleny na začátku semestru.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je navázat na výuku speciálně pedagogických předmětů z 1. a 2. ročníku, kdy aktivizuje teoretické a praktické poznatky do oblasti základů somatopedie.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
KÁBELE, F. (1988). Rozvíjení hybnosti a řeči dětí s DMO. Praha: SPN.
-
Květoňová - Švecová, L. (2004). Edukace dětí se speciálními potřebami v raném a předškolním věku. Brno: Paido.
-
LIPPERTOVÁ- GRÜNEROVÁ, M. (2005). Neurorehabilitace.. Praha: Galén.
-
Newman, S. (2004). Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením. Praha: Portál.
-
OPATŘILOVÁ, D. (2006). Pedagogicko-psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami.. Brno: MU.
-
Pavlů, Dagmar. (2002). Speciální fyzioterapeutické koncepty a metody. Brno: CERM.
|