Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem hospitační praxe v prvním semestru je získat náhled a první zkušenosti na odborném, zpravidla speciálněpedagogickém pracovišti. Student se seznámí s průběhem speciálněpedagogických aktivit a vypracovávání anamnéz různého typu. Materiál získaný na praxi je jedním z podkladů pro další práci v seminářích zaměřených na poradenství a diagnostiku.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Cílem je získání přehledu o speciálních činnostech a postupech dle požadavků stanovených vyučujícími
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Chvátalová, H. (2012). Jak se žije dětem s postižením: problematika pěti typů zdravotního postižení. Praha: Portál.
-
Květoňová - Švecová, L. (2004). Edukace dětí se speciálními potřebami v raném a předškolním věku. Brno: Paido.
-
Newman, S. (2004). Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením. Praha: Portál.
-
NOVOSAD, L. (2000). Základy speciálního poradenství.. Praha: Portál.
|