Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
-
Polínek Martin Dominik, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem disciplíny je poskytnout studentům širší orientaci v teoretických základech dramaterapie (vymezení oboru, terminologie, východiska a zdroje, diagnostické a terapeutické prostředky a metody, evaluace a výzkum)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem disciplíny je poskytnout studentům širší orientaci v teoretických základech dramaterapie (vymezení oboru, terminologie, východiska a zdroje, diagnostické a terapeutické prostředky a metody, evaluace a výzkum)
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Moreno, J. L. (1962). Psychodrama. NY: Beacon House.
-
Siříšťová, E. (1989). Skupinová terapie psychotiků a osob s těžkým somatickým postižením. Praha: Avicenum.
-
VALENTA, M. (2007). Dramaterapie. Praha: Grada.
-
VALENTA, M. (1998). Dramika pro speciální pedagogy. Olomoc: UP.
|