Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Menšík Jiří, Ing.
-
Bendová Petra, PhDr. Ph.D.
-
Maštalíř Jaromír, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Principy a postupy užití alternativní a augmentativní komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Výstupy z učení
|
Principy a postupy užití alternativní a augmentativní komunikace.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Klenková, J. (1998). Alternativní a augmentativní komunikace. In: VÍTKOVÁ, M. (ed.) Integrativní a speciální pedagogika. Brno: Paido.
-
Klenková, J. (2000). Možnosti stimulace preverbálních schopností vývojově postižených dětí. Brno: Paido.
-
Newman, S. (2004). Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením. Praha: Portál.
|