Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Pospíšilová Ivana, Mgr. Ph.D.
-
Maštalíř Jaromír, Mgr. Ph.D.
-
Bendová Petra, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem zkoušky je prokázat teoretické i praktické znalosti vybraných komunikačních systémů aplikovaných u osob s postižením, kterým je částečně nebo zcela znemožněna verbální komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Cílem zkoušky je prokázat teoretické i praktické znalosti vybraných komunikačních systémů aplikovaných u osob s postižením, kterým je částečně nebo zcela znemožněna verbální komunikace. V rámci výuky předmětu jsou využívány e-learningové studijní materiály vytvořené při řešení projektu ESF "Tvorba a inovace e-learningových studijních podpor studia speciální pedagogiky" (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/15.0439).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
JANOVCOVÁ, Z.. (2003). Alternativní a augmentativní komunikace. Brno: MU.
-
Jedlička, I.; Škodová, E. (2007). Klinická logopedie. Praha: Portál.
-
Lechta, V. (2002). Symptomatické poruchy řeči.. Praha: Portál.
-
VÍTKOVÁ, M. (2004). Integrativní speciální pedagogika. Integrace školní a sociální.. Brno: Paido.
|