Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Klasifikace, terminologie, etiologie a diagnostika specifických vývojových poruch učení. Legislativní zakotvení problematiky a možnosti intervenčních postupů při práci s osobami se specifickými poruchami učení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Klasifikace, terminologie, etiologie a diagnostika specifických vývojových poruch učení. Legislativní zakotvení problematiky a možnosti intervenčních postupů při práci s osobami se specifickými poruchami učení.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Matějček, Z. (1987). Dyslexie.. Praha: SPN.
-
POKORNÁ, V. (1997). Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení. Praha : Portál.
-
ZELINKOVÁ, O. (2003). Poruchy učení. Specifické vývojové poruchy čtení, psaní a dalších školních dovedností. Praha: Portál.
|