Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kučera Pavel, Mgr. BcA. Ph.D.
-
Finková Dita, doc. Mgr. Ph.D.
-
Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsahem speciálně pedagogické náslechové praxe je ukázka zařízení předškolního typu. Jednotlivá zařízení se věnují dětem předškolního věku se specifickými potřebami (sluchovým postižením, narušením komunikační schopnosti, tělesným postižením, apod. )
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Cílem speciálně pedagogické náslechové praxe je ukázka zařízení předškolního typu. Jednotlivá zařízení se věnují dětem předškolního věku se specifickými potřebami (sluchovým postižením, narušením komunikační schopnosti, tělesným postižením, apod. )
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Musilová, M. (2007). Metodika praxe.. Olomouc : UP.
-
MUSILOVÁ, M., MUSIL, J. (2001). Asistentská praxe. Olomouc: UP.
-
Musilová, M. (2003). Případová studia jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: UP,PdF.
|