Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Chrastina Jan, doc. Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Bendová Petra, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Možnosti enkulturace klientů s tělesným postižením.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Výstupy z učení
|
Možnosti enkulturace klientů s tělesným postižením. V rámci výuky předmětu jsou využívány e-learningové studijní materiály vytvořené při řešení projektu ESF "Tvorba a inovace e-learningových studijních podpor studia speciální pedagogiky" (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/15.0439).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
KÁBELE, F., KOLLÁROVÁ, E., KRACÍK, J., KOČÍ, J. (1992). Somatopedie. Praha : Karlova Univerzita.
-
KÁBELE, F. (1988). Rozvíjení hybnosti a řeči dětí s DMO. Praha: SPN.
-
Vágnerová, M. (2014). Současná psychopatologie pro pomáhající profese. Praha: Portál.
|