Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Jurkovičová Petra, Mgr. Ph.D.
-
Marossyová Petra, Mgr. Bc.
-
Voralová Monika, Mgr. Ph.D.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
-
Martinková Eva, Mgr.
-
Baslerová Pavlína, PaedDr.
|
Obsah předmětu
|
Práce na konkrétních případových studiích.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Práce na konkrétních případových studiích.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Klenková, J. (2000). Možnosti stimulace preverbálních schopností vývojově postižených dětí. Brno: Paido.
-
Lechta, V. (2003). Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál.
-
SCHOPLER, E., REICHLER, R.J., LASINGOVÁ, M.. (1998). Strategie a metody výuky dětí s autismem a dalšími vývojovými poruchami. Praha: Portál.
-
Svoboda, M. (2005). Psychologická diagnostika dospělých. Praha, Portál.
-
Vágnerová M, Svoboda M, Krejčířová D. (2009). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha, Portál.
|