Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Červenková Barbora, Mgr. Ph.D.
-
Kytnarová Lucie, Mgr. Ph.D.
-
Bendová Petra, PhDr. Ph.D.
-
Tomm Lenka, Mgr. MgA.
-
Mlčáková Renata, PhDr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
-
Dokoupilová Ivana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Možnosti využití diagnostiky v ortokomunikaci.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Možnosti využití diagnostiky v ortokomunikaci.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
CAPPONI, V., NOVÁK, T. (1994). Asertivně do života. Praha.
-
Honzák, R. (1997). Komunikační pasti v medicíně. Praha: Galén.
-
Hurst, B. (1994). Encyklopedie komunikačních technik. Praha: Grada.
-
Křivohlavý, J. (1988). Jak si navzájem lépe porozumíme. Praha, Svoboda.
-
KŘIVOHLAVÝ, J. (1993). Povídej, naslouchám. Praha.
-
Vybíral, Z. (2000). Psychologie lidské komunikace. Praha 2000. Portál, Praha.
|