Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Jeřábková Kateřina, Mgr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti v zařízení, které poskytuje speciálněpedagogické intervence, asistují při aktivitách vykonávaných s osobami se speciálními potřebami a samostatně si připravují krátké praktické výstupy, a to dle zadání vedoucího praxe.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Pozorování, Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Cílem je získání a ověřování míry praktických dovedností v zařízení, které poskytuje speciálněpedagogické intervence, a to formou mikrovýstupů a asistencí.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Vypracování deníku praxe, kde student zaznamenává a hodnotí průběh asistenční praxe. Odevzdání potvrzení a hodnocení praxe z instituce, kde praxe proběhla.
|
Doporučená literatura
|
-
JANOVCOVÁ, Z.. (2003). Alternativní a augmentativní komunikace. Brno: MU.
-
LUDÍKOVÁ, L. RENOTIÉROVÁ, M. (2006). Speciální pedagogika. Olomouc: UP.
-
Novosad, L. (2009). Poradenství pro osoby se zdravotním a sociálním znevýhodněním. Praha: Portál.
|