Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Pospíšilová Ivana, Mgr. Ph.D.
-
Maštalíř Jaromír, Mgr. Ph.D.
-
Bendová Petra, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Principy a postupy užití alternativní a augmentativní komunikace.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Principy a postupy užití alternativní a augmentativní komunikace. V rámci výuky předmětu jsou využívány e-learningové studijní materiály vytvořené při řešení projektu ESF "Tvorba a inovace e-learningových studijních podpor studia speciální pedagogiky" (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/15.0439).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Dvořák, J. (1998). Logopedický slovník. Terminologický a výkladový.. Žďár n.Sázavou: Edice LOGOPAEDIA CLINICA.
-
Piaget, J. (1970). Psychologie inteligence. Praha: SPN.
-
Sussure, F. DE. (1970). Kurs obecné lingvistiky. Praha: SPN.
-
VYGOTSKIJ, L.S. (1976). Myšlení a řeč. Praha : SPN.
|