Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Jurkovičová Petra, Mgr. Ph.D.
-
Voralová Monika, Mgr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem soustředění v terénu je získat zkušenosti zaměřené na diagnostické postupy a formy práce na odborném speciálněpedagogickém pracovišti. Student se účastní diagnostických aktivit, dostává dílčí úkoly spojené jednotlivými etapami diagnostiky. Učí se vést diagnostický proces v individuálních případech i větší diagnostické akce. Materiál získaný na praxi je jedním z podkladů pro další práci v seminářích zaměřených na diagnostiku, poradenství a práci s klienty.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Soustředění v terénu s vymezeným fokusem na daný typ speciálně pedagogické klientely
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
|