Předmět: Teorie a konstrukce IVP

» Seznam fakult » PDF » USS
Název předmětu Teorie a konstrukce IVP
Kód předmětu USS/NUIP
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Kozáková Zdeňka, doc. Mgr. DiS., Ph.D.
  • Baslerová Pavlína, PaedDr.
Obsah předmětu
1. legislativní normy upravující tvorbu IVP: školský zákon č. 82/2016Sb. prováděcí vyhláška k zákonu aktuální stav úprav vzdělávacího programu pro žáky s LMP 2. obsah IVP dle přílohy prováděcí vyhlášky 3. provázanost IVP a ŠVP 4. formulář IVP 5. IVP a podpůrná opatření 6. role ŠPZ, školy a zákonného zástupce (zletilého žáka) v IVP 7. pravidla pro tvorbu, realizaci a vyhodnocení IVP ve školské praxi 8. plán pedagogické podpory - vzdělávací plán pro děti, žky a studenty s potřebou podpory v 1. stupni

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Poznat teorii a konstrukci individuálních vzdělávacích plánů
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • (2016). Vyhláška č. 27/2016 o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných.
  • (2015). Zákon č. 82/2015 (novela školského zákona).
  • Jucovičová, D., Žáčková, H., Budíková, J., Bartošová, B., & Šauerová, A. (2009). Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: se specifickými poruchami učení a chování, s mentálním postižením (v MŠ i ZŠ), se sociálním znevýhodněním, z cizojazyčného prostředí. Praha: D + H.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr