Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kozáková Zdeňka, doc. Mgr. DiS., Ph.D.
-
Baslerová Pavlína, PaedDr.
|
Obsah předmětu
|
1. legislativní normy upravující tvorbu IVP: školský zákon č. 82/2016Sb. prováděcí vyhláška k zákonu aktuální stav úprav vzdělávacího programu pro žáky s LMP 2. obsah IVP dle přílohy prováděcí vyhlášky 3. provázanost IVP a ŠVP 4. formulář IVP 5. IVP a podpůrná opatření 6. role ŠPZ, školy a zákonného zástupce (zletilého žáka) v IVP 7. pravidla pro tvorbu, realizaci a vyhodnocení IVP ve školské praxi 8. plán pedagogické podpory - vzdělávací plán pro děti, žky a studenty s potřebou podpory v 1. stupni
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Poznat teorii a konstrukci individuálních vzdělávacích plánů
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
(2016). Vyhláška č. 27/2016 o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných.
-
(2015). Zákon č. 82/2015 (novela školského zákona).
-
Jucovičová, D., Žáčková, H., Budíková, J., Bartošová, B., & Šauerová, A. (2009). Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: se specifickými poruchami učení a chování, s mentálním postižením (v MŠ i ZŠ), se sociálním znevýhodněním, z cizojazyčného prostředí. Praha: D + H.
|