Název předmětu | Nadané dítě v MŠ |
---|---|
Kód předmětu | USS/NADI |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 1 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cíle: Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: definovat pojen nadání, talent, mimořádný talent nebo nadání, popsat možné kombinace nadání a vícenásobného talentu, definovat hlavní typy přístupů k nadaným dětem, aplikovat základní postupy práce s nadanými dětmi ve vztahu k poruchám autistického spektra, poskytovat základní poradenství rodičům nadaných dětí. Témata Nadání, talent a předškolní věk. Přístupy k talentovaným dětem na úrovni mateřské školy. Stimulace talentu. Distribuce rolí mezi dětmi s různým talentem. Talent versus zdravotní postižení. Dvojí výjimečnost. Specifika percepce a komunikace dětí s talentem. Vztah mimořádného nadání k poruchám autistického spektra a vývojovým poruchám učení.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|