Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student si v rámci předmětu osvojí dovednosti vědecko-výzkumné práce v oblasti poruch komunikace s důrazem na dovednosti aplikace vědecko-výzkumných metod. Obsahem předmětu budou individuální aktivity studentů v oblasti teorie a výzkumu některých vybraných logopedických problémů
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Student si v rámci předmětu osvojí dovednosti vědecko-výzkumné práce v oblasti poruch komunikace s důrazem na dovednosti aplikace vědecko-výzkumných metod. Obsahem předmětu budou individuální aktivity studentů v oblasti teorie a výzkumu některých vybraných logopedických problémů
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru
|
Doporučená literatura
|
-
BURKE, P. (2007). Společnost a vědění: od Gutenberga k Diderotovi. Praha: Karolinum.
-
ČESAL, J., LIŠKA, V. (2007). Vědecké psaní a prezentace.. Praha: Professional Publishing.
-
MARTIN, P., BATESON, P. (2009). Úvod do teorie a metodologie měření chování.. Praha: Portál.
|