Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student si v rámci předmětu osvojí dovednosti vědecko-výzkumné práce v oblasti poruch komunikace s důrazem na dovednosti aplikace vědecko-výzkumných metod. Obsahem předmětu budou individuální aktivity studentů v oblasti teorie a výzkumu některých vybraných logopedických problémů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Student si v rámci předmětu osvojí dovednosti vědecko-výzkumné práce v oblasti poruch komunikace s důrazem na dovednosti aplikace vědecko-výzkumných metod. Obsahem předmětu budou individuální aktivity studentů v oblasti teorie a výzkumu některých vybraných logopedických problémů.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru
|
Doporučená literatura
|
-
Ivanová, K., Juríčková, L. (2009). Písemné práce na vysokých školách se zdravotnickým zaměřením. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
ŠVAŘÍČEK R., ŠEĎOVÁ, K. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál.
-
ŠVINGALOVÁ, , D., PEŠATOVÁ. (2004). Zpracování a prezentace odborných informací: distanční informační text.. Liberec: Technická univerzita v Liberci.
|