Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Mlčáková Renata, PhDr. Ph.D.
-
Kytnarová Lucie, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem průběžné praxe ve speciálněpedagogickém poradenském zařízení je seznámit studenty s vybranými poradenskými institucemi. Studenti budou realizovat své průběžné praxe na pracovištích speciálněpedagogických center, pedagogicko-psychologických poraden, případně ve střediscích rané péče.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Cílem průběžné praxe ve speciálněpedagogickém poradenském zařízení je seznámit studenty s vybranými poradenskými institucemi.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru
|
Doporučená literatura
|
-
Musilová, M., Musil, J., V. (2001). Asistentská praxe.. Olomouc.
|