Předmět: Kasuistický diagnostický seminář 2

» Seznam fakult » PDF » USS
Název předmětu Kasuistický diagnostický seminář 2
Kód předmětu USS/LKA2
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Stryková Eva, PaedDr.
  • Mlčáková Renata, PhDr. Ph.D.
  • Vrbová Lucie, Mgr.
  • Jurkovičová Petra, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Prohloubení učiva a praktických dovedností z předmětu Kazuistický seminář zařazeného do 3. ročníku LS. Akcent bude kladen na hlubší studium a zpracování materiálů o klientovi s narušením komunikační schopnosti (dále též NKS), hlubší studium a zpracování průběhu logopedické intervence

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Výstupy z učení
Prohloubení učiva a praktických dovedností z předmětu Kazuistický seminář zařazeného do 3. ročníku LS. Akcent bude kladen na hlubší studium a zpracování materiálů o klientovi s narušením komunikační schopnosti (dále též NKS), hlubší studium a zpracování průběhu logopedické intervence
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška, Písemná zkouška

Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru
Doporučená literatura
  • Miovský, M.:. (2006). Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu.. Praha, Grada.
  • LECHTA, V. A KOL. (2003). Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál.
  • SVOBODA, M. (ED.), KREJČÍŘOVÁ, D., VÁGNEROVÁ, M. (2009). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha: Portál.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr