Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Stryková Eva, PaedDr.
-
Mlčáková Renata, PhDr. Ph.D.
-
Vrbová Lucie, Mgr.
-
Jurkovičová Petra, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Prohloubení učiva a praktických dovedností z předmětu Kazuistický seminář zařazeného do 3. ročníku LS. Akcent bude kladen na hlubší studium a zpracování materiálů o klientovi s narušením komunikační schopnosti (dále též NKS), hlubší studium a zpracování průběhu logopedické intervence
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Prohloubení učiva a praktických dovedností z předmětu Kazuistický seminář zařazeného do 3. ročníku LS. Akcent bude kladen na hlubší studium a zpracování materiálů o klientovi s narušením komunikační schopnosti (dále též NKS), hlubší studium a zpracování průběhu logopedické intervence
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru
|
Doporučená literatura
|
-
Miovský, M.:. (2006). Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu.. Praha, Grada.
-
LECHTA, V. A KOL. (2003). Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál.
-
SVOBODA, M. (ED.), KREJČÍŘOVÁ, D., VÁGNEROVÁ, M. (2009). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha: Portál.
|