Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
-
Pryč Krahulcová Kristýna, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je umožnit studentům rozvíjet chápání a přijímání jinakostí a růzností jako přirozeného jevu a dokázat interpretovat rozdíly mei jednotlivými kulturami.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je umožnit studentům rozvíjet chápání a přijímání jinakostí a růzností jako přirozeného jevu a dokázat interpretovat rozdíly mei jednotlivými kulturami.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru
|
Doporučená literatura
|
-
BURYÁNEK,J. (2002). Interkulturní vzdělávání : příručka nejen pro středoškolské pedagogy. [Praha] : Nakladatelství Lidové noviny.
-
Průcha, J. (2004). Interkulturní psychologie. Praha.
-
VACULÍK, J. (2009). České menšiny v Evropě a ve světě. Praha: Libri.
|