Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
-
Voralová Monika, Mgr. Ph.D.
-
Hanáková Adéla, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s možnostmi současné audiovizuální techniky a jejího využití v logopedické praxi. Náplní předmětu bude praktická výuka v pořizování videozáznamu, ovládání příslušné techniky, dále v digitalizaci, střihu a katalogizaci natočeného materiálu. Pod vedením pedagoga se poté budou studenti zdokonalovat v odborné analýze zaznamenaných dat a jejich využití pro diagnostiku a další odbornou intervenci
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s možnostmi současné audiovizuální techniky a jejího využití v logopedické praxi. Náplní předmětu bude praktická výuka v pořizování videozáznamu, ovládání příslušné techniky, dále v digitalizaci, střihu a katalogizaci natočeného materiálu. Pod vedením pedagoga se poté budou studenti zdokonalovat v odborné analýze zaznamenaných dat a jejich využití pro diagnostiku a další odbornou intervenci
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru
|
Doporučená literatura
|
-
KNÁPEK, M. POTMĚŠIL. Analýza komunikačního chování.
-
POLLÁK, P., CMEJLA, R. (2006). Analýza a zpracování řečových a biologických signálů. Praha: Nakladatelství ČVUT.
-
VITÁSKOVÁ, K., PEUTELSCHMIEDOVÁ, A. (2005). Logopedie.. Olomouc: Univerzita Palackého.
|