Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Regec Vojtech, doc. PhDr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
-
Baslerová Pavlína, PaedDr.
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je teoreticky uvést studenty do oblasti speciálně pedagogického poradenství
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je teoreticky uvést studenty do oblasti speciálně pedagogického poradenství
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Drapela, V., J., Hrabal, V. a kol. (1995). Vybrané poradanské směry.. Praha: UK.
-
Gabura, J., Pružinská, J. Poradenský proces. Praha: Slon, 1995..
-
Matějček, Z. (1992). Dítě a rodina v psychologickém poradentsví. Praha: SPN.
-
NOVOSAD, L. (2000). Základy speciálního poradenství.. Praha: Portál.
|