Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Růžička Michal, doc. Mgr. Ph.D.
-
Olejníčková Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Zájmová činnost výtvarná, hudební, literární, tělovýchovná a její obsah. Východiska jednotlivých činností, aktivní a receptivní formy.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Zájmová činnost výtvarná, hudební, literární, tělovýchovná a její obsah. Východiska jednotlivých činností, aktivní a receptivní formy.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
KREJČÍŘOVÁ, O. (1998). Estetická výchova mentálně retardovaných.. Olomouc: Netopejr.
-
Krejčířová, O. (2004). Profesní příprava a pracovní uplatnění osob s mentálním postižením. Ostrava, Montanex.
-
Pávková , J. (2008). Pedagogika volného času: teorie, praxe a perspektivy výchovy mimo vyučování a zařízení volného času. Praha: Portál.
-
VALENTA, M. - KREJČÍŘOVÁ, O. (1992). Psychopedie - didaktika mentálně retardovaných. Olomouc: UP.
-
Valenta, M., & Krejčířová, O. (1997). Psychopedie: kapitoly z didaktiky mentálně retardovaných. Olomouc: Netopejr.
|