Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Chrastina Jan, doc. Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Bendová Petra, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Pojednává o edukaci osob s poruchami hybnosti v rámci systému speciálně pedagogických institucí a v rodině.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Pojednává o edukaci osob s poruchami hybnosti v rámci systému speciálně pedagogických institucí a v rodině. V rámci výuky předmětu jsou využívány e-learningové studijní materiály vytvořené při řešení projektu ESF "Tvorba a inovace e-learningových studijních podpor studia speciální pedagogiky" (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/15.0439).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Rozhovor
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
BENDOVÁ, P., JEŘÁBKOVÁ, K., RŮŽIČKOVÁ, V. (2006). Kompenzační pomůcky pro osoby se specifickými potřebami.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
BENDOVÁ, P. (2006). Komprehenzivní rehabilitace u dětí s dětskou mozkovou obrnou.. Olomouc: VUP.
-
Jankovský, J. (2006). Ucelená rehabilitace dětí s tělesným a kombinovaným postižením: somatopedická a psychologická hlediska. Praha: Triton.
-
KÁBELE, F., KOLLÁROVÁ, E., KRACÍK, J., KOČÍ, J. (1992). Somatopedie. Praha : Karlova Univerzita.
-
LIPPERTOVÁ- GRÜNEROVÁ, M. (2005). Neurorehabilitace.. Praha: Galén.
|