Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
-
Chrastina Jan, doc. Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Karunová Hana, Mgr. Ph.D.
-
Kubínek Radim, MUDr.
|
Obsah předmětu
|
Základní teoretická východiska psychopedie a její terminologie. Specifika poznávacích procesů a učení u osob mentálně postižených.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Základní teoretická východiska psychopedie a její terminologie. Specifika poznávacích procesů a učení u osob mentálně postižených.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
BAJO, I. - VAŠEK, Š. (1994). Pedagogika mentálne postihnutých. Bratislava: Sapientia.
-
Franiok, Petr. Kysučan, J. (2002). Psychopedie. Ostrava.
-
Švarcová, I. (2007). Mentální retardace. Praha: Portál.
-
VALENTA, M. - MŰLLER, O. (2003). Psychopedie. Teoretické základy a metodika. Praha: Portál.
|