Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Růžička Michal, doc. Mgr. Ph.D.
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
-
Polínek Martin Dominik, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Práce s výchovnou a terapeutickou skupinou. Výchovná a sociální práce se specifickými skupinami. Diagnostika, opatření a náprava nejčetnějších poruch chování všech věkových kategorií se zvláštním zřetelem k dětskému věku.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Práce s výchovnou a terapeutickou skupinou. Výchovná a sociální práce se specifickými skupinami. Diagnostika, opatření a náprava nejčetnějších poruch chování všech věkových kategorií se zvláštním zřetelem k dětskému věku. V rámci výuky předmětu jsou využívány e-learningové studijní materiály vytvořené při řešení projektu ESF "Tvorba a inovace e-learningových studijních podpor studia speciální pedagogiky" (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/15.0439).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
ČERNÍKOVÁ, V. a kol. (2005). Sociální ochrana.. Praha: Policejní akademie ČR.
-
KALINA, K. a kol. (2008). Základy klinické adiktologie.. Praha: Grada.
-
ŠIŠKOVÁ, T. a kol. (2001). Menšiny a migranti v ČR. Praha: Portál.
|