Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Pavel, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem předmětu je představit biblioterapii jako dílčí expresivní terapeuticko-formativní přístup cíleně využívajícíc základních funkcí literárního textu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je představit biblioterapii jako dílčí expresivní terapeuticko-formativní přístup cíleně využívajícíc základních funkcí literárního textu.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
BADERGRUBER, B. , PIRKL, F. (1994). Příběhy pomáhající s problémy.. Praha: Portál.
-
FIŠER, Z. (2001). Tvůrčí psaní.. Brno: Paido.
-
PILARČÍKOVÁ-HÝBLOVÁ, S. (1997). Biblioterapie.. Liptovský Mikuláš: VN.
-
SVOBODA, P. (2007). Poetoterapie.. Olomouc: Univerzita Palackého.
|