Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kozáková Zdeňka, doc. Mgr. DiS., Ph.D.
-
Karunová Hana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem je představit teoretická východiska andragogiky lidí se speciálními portřebami
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Cílem je představit teoretická východiska andragogiky lidí se speciálními portřebami V rámci výuky předmětu jsou využívány e-learningové studijní materiály vytvořené při řešení projektu ESF "Tvorba a inovace e-learningových studijních podpor studia speciální pedagogiky" (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/15.0439).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Ústní zkouška, Seminární práce
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Jesenský, J. (2000). Andragogika a gerontagogika handicapovaných. Praha: Karolinum.
-
LUDÍKOVÁ, L. (2006). Speciální pedagogika - andragogika. Olomouc: UP.
-
Mühlpachr, P. (2004). Gerontopedagogika. Brno : MU.
-
MÜHLPACHR, P., STANÍČEK, P. (2001). Geragogika pro speciální pedagogy.. Brno.
|