-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Růžičková Veronika, Mgr. Ph.D.
-
Baslerová Pavlína, PaedDr.
-
Finková Dita, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kučera Pavel, Mgr. BcA. Ph.D.
-
Urbanovská Eva, Mgr. Ph.D.
-
Müller Oldřich, Mgr. Ph.D.
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
-
Hanáková Adéla, Mgr. Ph.D.
-
Hlavinková Alena, PhDr. Ph.D.
-
Sedláčková Dagmar, Mgr. Ph.D.
-
Špinarová Gabriela, Mgr. Ph.D.
|
Součástí praxe je kromě přímé pedagogické práce také příprava na ni a nepřímá pedagogická činnost. Cílem studijního předmětu Rozšiřující praxe je praktické seznámení s prací speciálního pedagoga v zařízení dle zvolené specializace. Praxe probíhá v blocích na základní škole praktické, na základní škole speciální, v rehabilitační třídě, v rámci individuální či skupinové integrace na základní škole nebo v příslušném školském poradenském zařízení či školním poradenském pracovišti. Student se seznamuje s edukačním procesem, s výukou jednotlivých předmětů, s organizačními formami, s rozvrhem, třídním a pedagogickým kolektivem, speciálněpedagogickou diagnostikou, poradenstvím, intervení atd. Obsahové zaměření praxe navazuje na teoretické znalosti z přednášek a seminářů z jednotlivých speciálněpedagogických disciplín a umožňuje i aplikaci poznatků z oblastí širšího sociálního, pedagogického a propedeutického základu. Kontinuálně navazuje na zkušenosti získané z předchozích praxí a pomáhá studentovi vytvořit komplexnější vhled do problematiky a rozšířit praktické dovednosti.
|