Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Jeřábková Kateřina, Mgr. Ph.D.
-
Bendová Petra, PhDr. Ph.D.
-
Fajkusová Eva, PhDr. Bc.
|
Obsah předmětu
|
V rámci předmětu se studenti formou blokové výuky podrobněji seznámí s teoretickými základy a možnostmi aplikace AAK v procesu edukace jedinců s těžkým zdravotním postižením.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
V rámci předmětu se studenti formou blokové výuky podrobněji seznámí s teoretickými základy a možnostmi aplikace AAK v procesu edukace jedinců s těžkým zdravotním postižením.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
JANOVCOVÁ, Z.. (2003). Alternativní a augmentativní komunikace. Brno: MU.
-
KUBOVÁ, L. (1996). Alternativní komunikace, cesta ke vzdělávání těžce zdravotně postižených dětí.. Praha: TECH-MARKET.
-
KUBOVÁ, L. (1997). Piktogramy. Metodická příručka.. Praha: Tech-market.
|