Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Nápní výukového předmětu jsou specifika audioorálního a bilingválního přístupu ke vzdělávání sluchově postižených, praktický nácvik vizuálně motorických komunikačních systémů sluchově postižených.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Nápní výukového předmětu jsou specifika audioorálního a bilingválního přístupu ke vzdělávání sluchově postižených, praktický nácvik vizuálně motorických komunikačních systémů sluchově postižených.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
HRUBÝ, J. (1999). Velký ilustrovaný průvodce neslyšících nedoslýchavých po jejich vlastním osudu I.. Praha: FRPSP.
-
LANGER, J., SOURALOVÁ, E. (2006). Surdopedie - Andragogika. Olomouc: Unuverzita Palackého.
-
LEJSKA, V. (1995). Kompendium ORL dětského věku.. Praha: Grada.
|