Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Pavel, Mgr. Ph.D.
-
Hložek Zdeněk, MUDr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem disciplíny je seznámit studenty s teoretickými základy a obecnou metodologií spec. ped. diagnostiky. Z klinických metod je dán důraz na analýzu produktů /dětská kresba,hra/, posluchači jsou seznámeni i s přehledem standardizovaných diagnostických technik a metod.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Cílem disciplíny je seznámit studenty s teoretickými základy a obecnou metodologií spec. ped. diagnostiky. Z klinických metod je dán důraz na analýzu produktů /dětská kresba,hra/, posluchači jsou seznámeni i s přehledem standardizovaných diagnostických technik a metod.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
KOLUCHOVÁ, J - MORÁVEK, S. (1991). Psychologická diagnostika dětí a mládeže. Olomouc: UP.
-
KYSUČAN, J., KUJA, J. (1996). Kapitoly z teoretických základů speciální pedagogiky.. Olomouc: UP.
-
Vašek, Š. (2004). Špeciálnopedagogická diagnostika. Bratislava: Sapientia.
|