Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
-
Hanák Petr, PaedDr. Ph.D.
-
Müller Oldřich, Mgr. Ph.D.
-
Petráš Petr, PaedDr.
|
Obsah předmětu
|
Základní specifika didaktiky žáků s mentálním postižením a v základní škole speciální. Individuální plány. Metodika počátečního čtení a psaní. Metodiky jednotlivých předmětů. Alternativní postupy ve výuce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Základní specifika didaktiky ve zvláštní a pomocné škole. Individuální plány. Metodika počátečního čtení a psaní. Metodiky jednotlivých předmětů. Alternativní postupy ve výuce.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
BAJO, I. - VAŠEK, Š. (1994). Pedagogika mentálne postihnutých. Bratislava: Sapientia.
-
Krejčířová, O. (2004). Profesní příprava a pracovní uplatnění osob s mentálním postižením. Ostrava, Montanex.
-
VALENTA, M., MÜLLER, O. a kol. (2009). Psychopedie. Praha: Parta.
|