Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Urbanovská Eva, Mgr. Ph.D.
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
-
Baše Lenka, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Cílem je připravit na bazální úrovni odborníky schopné vnímat problematiku talentovaných a nadaných dětí jako nově nastoleného fenoménu speciální pedagogiky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Cílem je připravit na bazální úrovni odborníky schopné vnímat problematiku talentovaných a nadaných dětí jako nově nastoleného fenoménu speciální pedagogiky.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím.
|
Doporučená literatura
|
-
Gardner, H. (1999). Dimenze myšlení : teorie ozmanitých inteligencí. Praha: Portál.
-
LAZNIBATOVÁ, J. (2001). Nadané dieťa, jeho vývin, vzdelavanie a podporovanie.. Bratislava: Iris.
-
MAREŠ, J. (1998). Styly učení žáků a studentů.. Praha: Portál.
-
Ridley, M. (1999). Genom. Praha, Portál.
|