Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Pavel, Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Posluchači jsou seznámeni s teoretickými základy oboru. Je dán orientační přehled v obecné metodoligii disciplíny.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Posluchači jsou seznámeni s teoretickými základy oboru. Je dán orientační přehled v obecné metodoligii disciplíny.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím.
|
Doporučená literatura
|
-
Mojžíšek, L. a kol. (1987). Teoretické otázky pedagogické diagnostiky.. Praha: Academia.
-
MONATOVÁ, L. (2000). Speciálně pedagogická diagnostika z hlediska vývoje dětí. Brno : Paido.
-
Vašek, Š. (2004). Špeciálnopedagogická diagnostika. Bratislava: Sapientia.
-
Zelinková, O. (2009). Poruchy učení. Zcela přeprac. a uprav. vyd.. Praha: Portál.
|