Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kučera Pavel, Mgr. BcA. Ph.D.
-
Finková Dita, doc. Mgr. Ph.D.
-
Pospíšilová Ivana, Mgr. Ph.D.
-
Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsahem speciálně pedagogické náslechové praxe je nejen ukázka zařízení předškolního typu. taktéž je praxe zaměřena na práci s dětmi se specifickými potřebami. Zaměřujeme se na edukaci, výchovné aspekty, práce s rodiči, apod.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Cílem speciálně pedagogické náslechové praxe je nejen ukázka zařízení školního typu. taktéž je praxe zaměřena na práci s dětmi se specifickými potřebami. Zaměřujeme se na edukaci, výchovné aspekty, práce s rodiči, apod.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Musilová, M., Musil, J., V. (2001). Asistentská praxe.. Olomouc.
-
MUSILOVÁ, M., MUSIL, J.V. (2001). Asistentská praxe: cvičebnice a metodické vádemékum. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
MUSILOVÁ, M. (2003). Případová studie jako součást pedagogické praxe.. Olomouc: VUP.
|