Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Jeřábková Kateřina, Mgr. Ph.D.
-
Potměšil Miloň, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student asistuje u diagnostických aktivit, vyhodnocování testů, vypracovávání anamnéz různého typu. Učí se připravovat terapeutická sezení na základě získaných podkladů. Materiál získaný na praxi je jedním z podkladů pro další práci v seminářích zaměřených na poradenství a diagnostiku.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Cílem asistenční praxe v prvním semestru je v průběhu dvou týdnů získat zkušenosti na odborném, zpravidla speciálněpedagogickém pracovišti na pozici asistenta osoby se speciálními potřebami či s asistencí pracovníkovi zařízení.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Vypracování deníku praxe, kde student zaznamenává a hodnotí průběh asistenční praxe. Odevzdání potvrzení a hodnocení praxe z instituce, kde praxe proběhla.
|
Doporučená literatura
|
-
ČAPEK, R. Pedagogická praxe pro studenty..
-
PODLAHOVÁ, L. Pedagogická praxe..
|