Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kozáková Zdeňka, doc. Mgr. DiS., Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Obsahem předmětu bude diagnostika vzdělávacích potřeb jedinců s mentálním postižením včetně vytváření individuálních studijních plánů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Obsahem předmětu bude diagnostika vzdělávacích potřeb jedinců s mentálním postižením včetně vytváření individuálních studijních plánů. V rámci výuky předmětu jsou využívány e-learningové studijní materiály vytvořené při řešení projektu ESF "Tvorba a inovace e-learningových studijních podpor studia speciální pedagogiky" (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/15.0439).
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
KREJČÍŘOVÁ, O., MEDVECOVÁ, A., OPATŘILOVÁ, D., STUPKOVÁ, V., VOJTOVÁ, V.. (2005). Problematika zaměstnávání občanů. Praha: Rytmus.
-
Krejčířová, O. (2004). Profesní příprava a pracovní uplatnění osob s mentálním postižením. Ostrava, Montanex.
-
KREJČÍŘOVÁ, O. (2002). Projektování chráněných pracovišť a chráněných dílen pro uplatnění absolventů praktických škol.. Olomouc: VUP.
|