Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kučera Pavel, Mgr. BcA. Ph.D.
-
Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem exkurzí do mateřských škol pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami je seznámení se základními edukačními trendy, reedukačními a kompenzačními technikami nezbytnými při řešení speciálněpedagogických situací v průběhu edukace dětí se speciálními potřebami. Exkurze poskytnou příležitost prakticky se seznámit se specifiky speciálněpedagogické diagnostiky a diferenciální diagnostiky v předškolním věku, aplikací základních kompenzačních a protetických pomůcek, organizací provozu a materiálně technickým vybavením mateřských škol zajišťujících péči o děti s různým druhem a stupněm postižení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Cílem exkurzí do mateřských škol pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami je seznámení se základními edukačními trendy, reedukačními a kompenzačními technikami nezbytnými při řešení speciálněpedagogických situací v průběhu edukace dětí se speciálními potřebami. Exkurze poskytnou příležitost prakticky se seznámit se specifiky speciálněpedagogické diagnostiky a diferenciální diagnostiky v předškolním věku, aplikací základních kompenzačních a protetických pomůcek, organizací provozu a materiálně technickým vybavením mateřských škol zajišťujících péči o děti s různým druhem a stupněm postižení.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
LUDÍKOVÁ, L. RENOTIÉROVÁ, M. (2006). Speciální pedagogika. Olomouc: UP.
|