Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem exkurzí do mateřských škol pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami je seznámení se základními edukačními trendy, reedukačními a kompenzačními technikami nezbytnými při řešení speciálněpedagogických situací v průběhu edukace dětí se speciálními potřebami. Exkurze poskytnou příležitost prakticky se seznámit se specifiky speciálněpedagogické diagnostiky a diferenciální diagnostiky v předškolním věku, aplikací základních kompenzačních a protetických pomůcek, organizací provozu a materiálně technickým vybavením mateřských škol zajišťujících péči o děti s různým druhem a stupněm postižení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
The aim of the observation practice in nursery schools is to introduce to students basic educational trends and techniques used in educational environment of nursery school. Observation practice is the opportunity to introduce to students special education diagnostics in pre-school age, the use of compensatory aids and so on in practice.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
LUDÍKOVÁ, L. RENOTIÉROVÁ, M. (2006). Speciální pedagogika. Olomouc: UP.
|