Předmět: Problem behaviour prevention

» Seznam fakult » PDF » USS
Název předmětu Problem behaviour prevention
Kód předmětu USS/KJEAR
Organizační forma výuky Konzultace
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Michalík Jan, prof. PaedDr. Ph.D.
Obsah předmětu
Základní vymezení pojmů - prevence, primární, sekundární a terciální prevence, rizikové chování, rizikové skupiny, rizikoví jednotlivci, sociálně patologické jevy.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení
Výstupy z učení
The aim of the discipline is for the students to become acquainted with the broad issue of bio-psycho-social risks at childhood. Special attention is paid to following issues: a deprivation and sub-deprivation, basic psychological needs, an institutional upbringing, a syndrome CAN, an ADHD and ADD syndrome, etc.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Písemná zkouška

Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
Doporučená literatura
  • HUTYROVÁ, M. (2006). Etopedie pro výchovné pracovníky. Univerzita Palackého v Olomouci.
  • Kuja, J., Floder, J. (1989). Etopedie. Olomouc: Univerzita Palackého.
  • Vojtová, V. (2005). Přístupy k poruchám emocí a chování v součastnosti. Brno: Masarykova univerzita.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr