Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
V rámci volitelného předmětu budou studentky seznámeny s analýza poznatků aktuálního stavu logopedické intervence u balbuties, dále s historií terapie balbuties, problematikou desenzibilizace, týmovou spoluprácí v terapii balbuties, a také s technickými pomůckami v logopedické intervenci u balbuties.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
The contemporary methods of speech and language therapy suitable for children who stutter with emphasis on psychotherapy in pre-school and young children oriented on cooperation with parents will be introduced in this subject.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
PEUTELSCHMIEDOVÁ, A. (1994). Čtení o koktavosti. Praha : Portál.
-
Peutelschmiedová, A. (2008). Koktavost v kazuistikách. Úspěchy a nezdary terapie. Praha: Grada.
-
Peutelschmiedová, A.; Vitásková, K. (2005). Logopedie. Olomouc: Univerzita Palackého.
|