|
Lecture, Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Activating (Simulations, Games, Dramatization), Group work
|
-
ADAMEK, M. S., & DARROW, A. A. (2010). Music in Special Education.. Silver Spring: The American Music Therapy Association, Inc.
-
DARROW, A. (Ed.). (2011). Introduction to Approaches in Music Therapy.. Silver Spring: AMTA.
-
Dosedlová, J., & Kantor, J. (2013). Tanečně-pohybová terapie a muzikoterapie. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Finková, D., Ludíková, L., Růžičková, V. (2007). Speciální pedagogika osob se zrakovým postižením. Olomouc : Vydavatelství UP.
-
FINKOVÁ, D. (2011). Rozvoj hapticko-taktilního vnímání osob se zrakovým postižením. Olomouc.
-
HAMMEL, A. M., & HOURIGAN, R. M. (2011). Teaching Music to Students with Special Needs.. New York: Oxford University Press.
-
HAMPL, I. (2013). SURDOPEDIE. Ostrava.
-
Horáková, I. (2013). Surdopedie. Ostrava: Ostravská univerzita.
-
HORÁKOVÁ, R. Sluchové postiženi. Úvod do surdopedie.
-
KUČERA, P. Náročné životní situace u osob se sluchovým postižením.
-
THAUT, M., H. & HOEMBERG, V. (2014). Handbook of Neurologic Music Therapy.. UK: Oxford University Press.
-
TOMLISON, J., DERRINGTON, P. & OLDFIELD, A. (2012). Music Therapy in Schools.. London and Philadelphia: Jessica Kingsley Publishers.
|